Sentez Grup, sürdürülebilir bir finansal başarının ancak yüksek müşteri memnuniyeti ve bağlılığı ile sağlanabileceğine inanmaktadır. Bu nedenle Sentez Grup; müşterilerin değişen istek ve ihtiyaçlarını, üretim ve hizmet kalitesinden taviz vermeden karşılamayı kendine ilke edinmiştir. Müşteri memnuniyeti ve çevreye duyarlılık anlayışıyla hareket eden şirket, başarısının sırrını “kaliteli ürün, üstün satış gücü ve etkili satış sonrası hizmetleri” şeklinde tanımlamaktadır.

Müşterilerinin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebildiği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alındığı, yasal şartlara ve şirket politikamıza aykırı olmayacak şekilde değerlendirildiği, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmelerin ve kontrollerin sürekli yapıldığı, müşteri ile olan ilişkilerinde şeffaflığı esas almış, bütün müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul etmiş, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip etmektedir.